Post by emwitsithorow on Mar 8, 2022 20:49:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ ZIO and the Magic Scrolls ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ ZIO and the Magic Scrolls IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk glitch juveler ▞▞▞
▞▞▞ ZIO and the Magic Scrolls 2022 version ▞▞▞
Spelet kraschar 3-5 gånger om dagen. Att göra enkla saker som att öppna en meny.
1 stjärna, bokstavligen utropet nark är verkligen irriterande jag lärde är verkligen avgift, men är inte gratis du tvingas titta på annonser. Ja det är därför jag ger dig 1 stjärna för att du tvingades till oss att titta på annonser.
Utvecklare lägg till ett alternativ för att sänka grafiken eller förbättra den eftersom billiga enheter fortsätter att krascha
Cool och engagerande historia
Jag har spelat det här mycket, men det är jobbigt. Det tar för lång tid att göra vissa saker, och det kostar för mycket riktiga pengar för någon av mikrotransaktionerna. Men det är kul
Det är ett roligt spel än så länge. Överlag är det lite för likt AFK Arena, men jag kan ignorera det eftersom det är ett nytt spel. Mitt största klagomål hittills är att jag inte vet vilket språk det här spelet ursprungligen var på, men den engelska översättningen är DÅLIG. Du kan förstå vad de betydde för det mesta, men vissa rader är bara nonsens. Det gör det svårt att ta berättelsen på allvar när de dramatiska avsnitten har en sådan fånig dialog.
du bättre fixa spelet. efter 5 sekunder i spelet kraschar spelet. hur ska jag spela?
Jag är en pro idler och jag kan säga att den här suger, chansen att få en bra hjälte är låg till ingen, inte mycket att göra, uppdraget är repetitivt och halt, inte mycket alternativ för att göra ett strategiskt spel. Slöseri med tid.
ZIO and the Magic Scrolls Igranje uloga xtk
Spelet är ganska dupeberoende och massor av p2w QoL-funktioner låsta bakom dem. Karaktärernas färdigheter är låsta bakom duper och det finns inget enkelt sätt att få duper.Dev bör fokusera på att göra spelet roligt och tillgängligt först innan man tänker på pengar, en del QoL ska inte betalas. På grund av lagsynergi behöver du också ha specifika S-tecken för metakomp, inte mycket du kan göra om du är f2p och har otur. spelet ska hjälpa nybörjare att komma igång med kärnkaraktärerna. Och varför förbudet i äventyrsläge?
Älskar koncepten och allt utom svårigheten att få tag i material för att höja nivån.
ZIO and the Magic Scrolls RPG ppv
Spelet fortsätter att krascha i min Samsung A6. Snälla hjälp mig att fixa det om det handlar om min telefon eller inte. Tack
Svårt att få tag på material för forskning, men överlag om det här spelet är bra. Men behöver mer variation för att förbättra vår soldat. Förlåt för nu
JAG ÄLSKAR DET HÄR SPELET OM DU LÄSER DETTA, JAG REKOMMENDERAR DET enligt min åsikt. Först och främst är alla annonser ok, de tvingar dig inte att titta på och berättelsen är väldigt väldigt bra och balansen mellan hjältarna är okej antar jag..och chanserna att få en S-hjälte är RIKTIGT HÖGT jag fick 2 S-hjälte och det är inte ens garanterat att få ännu och diamanter är gratis om du vill få dem med riktiga pengar kan du köpa dem i butiker och jag har MYCKET MER att säga, jag kan inte ens kom ihåg Skaparen om du läser detta stöder jag dig fullt ut
lite laggy. Jag önskar att du kunde lägga in en funktion där en knapp för nästa hjälte när du lvl/reklamerar eftersom det är jobbigt att avsluta varje gång. överlag är det bra. berättelsen är engagerande
ja den kraschade ungefär 5 gånger på 4 min spelande smh, så frustrerande
Run Forrest Run: Running Games Žaid. automat. lpky
kraschar konstant
Roligt inaktivt spel, konsten är gedigen, animationer är i en stil som är bevisad, det är bra.
Ganska trevligt än så länge, även om jag känner att vissa livskvalitetsfunktioner kanske saknas, jag kommer att uppdatera detta senare.
ZIO and the Magic Scrolls Rollimängud axu
Snabb omrullning
Bra hittills.
Guild-systemet är fel, är du säker på att det fungerar? Allt guild jag försökte ansöka om är full max request
Ganska buggigt. Mitt spel fortsatte att frysa slumpmässigt men vanligtvis under en mellansekvens. Hade inte kunnat njuta fullt ut och utforska spelet som helhet så kommer att vänta på en uppdatering för att fixa det.
Fungerar nu
Svart skärm efter att ha laddat ner data, btw jag använder wifi
Gameplay bara ok och fin grafik
Efter laddning, svart överallt men röster kan höras. . . Hoppas på att prova detta nya spel, väntar på att det ska fixas
det är fortfarande nytt, nuvarande innehåll 8/10 behöver lite mer mekanik på utrustningen och mer olika enheter de känns likadana
Musiken är fantastisk, jag tycker om historien och spelet är roligt. Men när du ger mig en belöning som jag bara kan samla in om jag får "quest pass" (vilket jag övervägde att göra tills jag såg att det var $35, avinstallerar jag direkt. Jag har OCD och måste bli av med utropet poäng när de dyker upp men kan inte bli av med den här om jag inte betalar $35, nä.
Jag gillar fiende nu trevligt att spela
クラッシュし続け、読み込みが遅くなります。
Bara ytterligare en afk arena-klon med sämre grafik
Jag hör folk prata men allt jag får är en tom skärm detta är det enda spelet som någonsin har gjort det, fixa det tack
det fortsätter att frysa
Nej. inte bra. kallelsepriserna är dåliga. Mycket lön för att vinna spel. Adjö..
jag absolut älskar det, det är så fantastiskt och roligt att bränna tid om man har tråkigt
Sämsta summon rate någonsin och jag har kallat med fler 30 000 ädelstenar för att få en enda bra enhet!?!? Och jag var till och med tvungen att avinstallera spelet 4 gånger för att få uppdateringsknappen att dyka upp även efter att ha rensat cacheminnet, låt mig inte komma igång med annonserna där du tittar på en hel tillägg då säger den till dig att du inte kan göra anspråk på afk-belöningen eftersom " Bono vilar".
Det kraschade mycket
Den har bra animation, grafik och en handling som faktiskt är engagerande eftersom den är baserad på en webbserie. Vissa animationer som nivå upp ett gör det dock klumpigt. Som sagt, det är i princip lönt att vinna. De passiva belöningsuppgraderingarna ligger bakom en betalvägg, hälften av handelsvarorna kostar diamanter istället för valuta i spelet, och hjältefärdigheterna förbättras inte ens när du går upp i nivå. Du måste marknadsföra din hjälte för att låsa upp färdigheter och använda hjälteskärvor för att utjämna färdigheter. Allvarligt???
bra spel. spelar det fortfarande edit: fryser och kraschar
Bra kontroller och story. För alla som älskar den här typen av spel är jag säker på att du kommer att gilla det.
trevlig historia och spel
Skriver detta efter 3:e kraschen eftersom spelet ville att jag skulle titta på ett tillägg för någon belöningsgrej. Jag kanske inte är målgruppen om den redan försöker få mig att spendera pengar och titta på lägger till det första i spelet.
AppGuard låter mig inte spela.
jag spenderar några dollar här och min brorson återställer mitt spel..har letat efter hur man kan återkräva eller hur man kommunicerar med en teknisk support men det finns ingen